joi, 12 aprilie 2012

Ce am mai testat si recomand?

Daca sunteti funi hidrolat de trandafir si cautati un pret foarte bun si o calitate asemeni, va invit pe Amorebio. Este obtinut din distilarea petalelor de trandafir Rosa Damascena Mill, acesta conservandu-se natural datorita uleiului esential de trandafir din compozitie. Este absolut extraordinar si nu mai imi imaginez rutina de dimineata si seara fara el. Calmeaza, hidrateaza si catifeleaza pielea. Miroase dumnezeieste iar pielea mea este recunoscatoare dupa fiecare folosire. Sticla are 330 ml si costa numai 14 lei.



Am fost deseori intrebata de unde imi achizitionez piatra de alaun pentru deodorantele naturale pe care le produc. Inainte imi comandam din Franta, dar pe langa faptul ca pretul era mult mai mare acolo nici nu era destul de fina. Pudra de alaun de la Amorebio este extraordinara si costa numai 10 lei. Are multe indicatii iar in magazin veti gasi si cateva retete utile.


Am in casa peste 500 de sapunuri si inca sunt curioasa sa incerc si sa testez altele. Pe mana mea a ajuns un Alep BIO cu 55% ulei de dafin si mi-a placut ba chiar l-am recomandat prietenilor. Ramasesem la un momentdat fara sampon solid. Fain, nu? :)) Si am inceput sa folosesc Alepul. Face foarte multa spuma in par, nu s-a incalcit la clatire si parul a ramas matasos si stralucitor. Am incercat Alep si cu mai putin ulei de dafin, dar nu credeam ca voi simti atat de mult diferenta. Se consuma foarte, foarte greu si hidrateaza intens.Nu contine uleiuri esentiale.


O Doamne, cu ce ne-ai binecuvantat? Sapunul asta este divin. Nu are adaugat nici un ulei esential si cu toate astea miroase sublim. Consistenta este mai moale decat ale sapunurilor solide cu care probabil v-ati obisnuit, se consuma mai repede si este foarte abraziv datorita pastailor de cacao din compozitie. Pentru amatoarele de zat de cafea va spun ca exfolierea acestui sapun e de departe mai eficienta, face o spuma abundenta si pielea ramane foarte, foarte curata.  Pe par de asemenea se comporta excelent. Il gasiti la Kzarinne si il recomand cu draga inima!


ALLES Klar este un detergent natural, foarte concentrat si eficient  pe baza de nuci de sapun. Nu ma indoiam ca nu s-ar putea folosit la curatarea parchetului si gresiei, dar se comporta extraordinar si la curatarea geamurilor, obiectelor sanitare de plastic sau ceramica. Miroase fresh si improspateaza repede tot aerul datorita uleiului esential de lamaie. Folosesc cca 1 capacel la 5 litri de apa pentru suprafetele mari. Pana acum nu a fost nevoie sa folosesc direct pe pete, pentru ca si-a facut treaba foarte bine. Produsul a fost achizitionat de aici.


 Comunicare excelenta si expeditie foarte promta din toate cele trei magazine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cartea de vizita sa-ti fie bunul simt.
Nu agreez comentariile rautacioase. Acestea vor fi eliminate automat.

Postari similare

Related Posts with Thumbnails