vineri, 21 februarie 2014

Luthelo + Animal Life Sibiu = LOVE

Va amintiti ca, acum ceva vreme, va intrebam pe pagina de facebook, daca sunteti iubitori de animale?

Din septembrie de cand am ajuns in Sibiu, am adoptat trei animale abuzate: catelusa LIA veselia bucuria, catelul Bruno si motanul Ziveli zis si Zivo cel Afurisit.
Dintre acestia, cateii au fost adoptati prin intermediul Asociatiei pentru Protectia Animalelor si a Naturii “ANIMAL LIFE”.
Toti ne aduc multa bucurie, cateodata si bataie de cap recunosc, dar momentele de bucurie compenseaza orice nemultumire.
Atunci cand vom avea casa si curtea in proprietate personala, nu o sa mai fie bai daca sapa Lia gazonul si nici nu va mai fi nevoie sa il tinem pe Bruno in tarc.

Prin urmare, am simtit nevoia sa intorc Asociatiei pentru Protectia Animalelor si a Naturii “ANIMAL LIFE” serviciul facut.
.
Inspirata de desenele copiilor mei din ultima vreme( muulte curcubee) si nevoia baietelului meu cu dermatita atopica pentru diversitate la sapunelele pentru igiena personala am turnat un nou sapun care vine in completarea gamei Hello KITO.

Banutii obtinuti din vanzarea primului lot de sapunele EDA KITO sau "pisicuta curcubeu" vor intra in contul Asociatiei pentru Protectia Animalelor si a Naturii “ANIMAL LIFE”. Voluntarii de acolo fac o treaba remarcabila si merita tot sprijinul si suportul. 

Mai am o veste buna:
ZIZOO, samponul de catei, revine iar veniturile rezultate din vanzarea primului lot au aceeasi destinatie: Asociatia pentru Protectia Animalelor si a Naturii “ANIMAL LIFE”

Multumiri salonului de cosmetica canina Candy Dogs care a rezervat zece bucati de sampon solid pentru catei. Imediat ce sunt uscate pleaca spre ei. In curand vor fi incarcate si restul in magazin.

Pentru confortul dvs, conform intelegerii cu Asociatia pentru Protectia Animalelor si a Naturii “ANIMAL LIFE” Sibiu, banii rezultati din vanzarea produselor din magazinul Luthelo vor ajunge la ei prin intermediul meu. In total 18 pisicute si 22 de sampoane Zizoo.


In cazul in care doriti sa ajutati direct  Asociatia pentru Protectia Animalelor si a Naturii “ANIMAL LIFE”, aveti mai multe posibilitati:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cartea de vizita sa-ti fie bunul simt.
Nu agreez comentariile rautacioase. Acestea vor fi eliminate automat.

Postari similare

Related Posts with Thumbnails