vineri, 30 iulie 2010

Sapun BLU -antibacterian

Un sapunel exact cum visam si imi doream:
  • hidratant caci are mult ulei de masline
  • ulei de seminte de struguri recunoscut ca fiind un puternic antioxidant si unul din cei mai puternici chelatori de radicali liberi, de pana la 50 de ori mai eficient decat vitamina E,mentinand elasticitatea pielii
  • dezinfectant datorita albastrului de metil ideal pentru semnele de buna purtare a copiilor mei, care nu irita si ustura in contact cu o plaga deschisa.
Acesta este Blu:
Photobucket

Turnat si in forme prietenoase pentru manute micute gata sa rasfete simturile,cu o aroma fresh si deloc puternica de citronella si rozmarin si foarte putin tea tree.

Photobucket

Unii considera poate aceasta idee un pleonasm. Orice sapun prin natura lui este antibacterian e drept insa daca ii ma iadaugi si niste albastru de metil si tea tree folosit cu succes ca antiseptic, impotriva infectiilor bacteriene mai ales ale pielii, de asemenea in curatirea si dezinfectarea taieturilor si a unor rani superficiale. Nu este toxic si are o gama larga de indicatii, la fel ca si levantica. Este unul dintre cele mai neiritante uleiuri antiseptice.

Un articol interesant despre ineficienta sapunului antibacterian AICI insa va rog cititi cu atentie, e vorba despre sapunurile din comert care contin o gramada de substante toxice. Autoarea articolului recomanda folosirea sapunurilor bio ca alternativa.

Revin si cu reteta pentru cei interesati :)


25 de comentarii:

  1. Hahaaaaaaa!pana la urma ti l-ai facut singura!Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  2. vaii nu pot sa cred ce frumos arata!!!!imi plac la nebunie!!sunt mandra de tine!! :)) vreauuu si euuuu!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. bai Lore, m-ai spart cu asta. abia astept sa mai prind si eu oleac' de timp sa mai fac una alta.
    asa-i de frumos albastrul ala ca stau si ma holbez la el de minute in sir :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Lore, a iesit superb cu albastru de metil, felicitari din toata inima !

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos, felicitari ! Te pupacesc :)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Simone,iti multumesc din suflet pentru formele din silicon. Au fost un cadou foarte potrivit si necesar. sunt micute dar cred ca oricine s-ar bucura de unul, fie si de 15 gr strecurat langa un cadou.

    RăspundețiȘtergere
  7. @ A.G. : l-am facut ca m-am tot rugat ba de o sapunareasa ba de alta..alta care imi si explica cum sapunul antibacterian e pleonasm si imi da si sursa ca sa realizez ca de fapt nici nu citise cu atentie articolul. Mai mult dupa ce ii raspunsesem printr-un comentariu nici nu s-a sinchisit sa isi sustina punctul de vedere

    RăspundețiȘtergere
  8. @Amy, am incercat o bucatica mica astazi sa vad daca face spuma la nivelul asteptarilor mele si crede-ma sunt extrem de multumita. Mirosul nu este puternic si pe masura ce se v-a usca cu siguranta v-a deveni si mai subtil...Cu atat mai mult devine potrivit si pentru folosirea de catre copilasii nostri. Spuma e usor albastruie spre deliciul fetitei mele.

    Voi posta reteta ca nu imi este teama ca imi fura nimeni painea, ba chiar m-as bucura sa il faca si altcineva. Chiar ii propusesem Lorianei, mama sapunurilor Lorelai sa il incerce :x

    RăspundețiȘtergere
  9. @ Geta, ma bucur nespus de mult ca iti place si sper sa il incerci si tu. M-as bucura de asemenea daca ai publica la profil/semnatura pe forum adresa blogului tau. Sunt atatia care s-ar bucura sa te descopere :) Iti multumesc din suflet!

    RăspundețiȘtergere
  10. @spurnatur, superb ca tine :P Abia astept sa iti trimit unul. Cred ca trocul cu tine e foarte avantajos :)

    RăspundețiȘtergere
  11. @Diana si daca tot nu ai murit dar trag de tine la job in toate directiile ar fi fain sa intri pe forum deoarece te-au pomenit cateva fete la sectiunea aromoterapie. Te astept! Vrei o invitatie speciala oficiala:P

    Multumesc din suflet. Abia astept parfumelele tale!

    RăspundețiȘtergere
  12. as dori si eu o reteta de sampon solid cu ingredientele si canttitaile exacte...va rog mult sa ma ajutati!

    RăspundețiȘtergere
  13. adresa mea de mail este..mirelalautaru84@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  14. Mirela,

    deocamdata nu cred ca e o idee buna sa ofer reteta. Asteptam sa se usuce samponul bine si apoi eu si prietenele mele il vom testa.

    Eu sunt destul de critica si fac asta incepand cu mine.

    Sunt foarte multe retete pe net. Pana atunci ai putea sa cauti si sa citesti si sa testezi si tu ceva :) Si apoi sa impartasesti cu noi :)

    Numai bine si te mai astept pe aici

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce frumos a ieșit săpunul ăsta! Mie îmi plac săpunurile de casă toate, știi asta, dar ăsta chiar arată bine de tot! O să fac și eu cu albastru de metil, nu am făcut până acum. Ține-o tot așa!

    RăspundețiȘtergere
  16. e foarte cremos, miroase extraordinar-si face spuma! Am ramas fara sampon si l-am folosit pe BLU- am ramas uimita cat de multa spuma a facut. E un sapun excelent!

    RăspundețiȘtergere
  17. impartasesc aceeiasi pasiune ca si tine,sapunitul,recunosc ca sunt incepatoare,daca nu sunt prea indrazneata,te rog da-mi si mie retea lui BLU,adresa mea de mail este mikuta81@gmail.com multumesc mult pentru inspiratie

    RăspundețiȘtergere
  18. Ma tem ca nu pot sa iti dau reteta mea.Ca orice sapunareasa respectabila, fie si la inceput iti recomaand sa iti personalizezi propriile retete.

    Cu drag,

    Loredana

    RăspundețiȘtergere
  19. buna....sunt si eu o incepatoare si as fi curioasa doar cum ai obtinut acea nuanta minunata de albastru...cam cat albastru de metil trebuie pentru 1 kg de sapun....pls...astept mai multe detalii daca se poate pe adresa de mail

    RăspundețiȘtergere
  20. asta e primul meu sapun. Am amestecat cca  1 lingura in 500 gr budinca apoi am turnat in straturi.

    RăspundețiȘtergere
  21. Buna. Superb sapunul tau. Sincer, si eu am folosit albastru de metil, chiar si violet de gentiana - lichid, dar nu a pastrat culoarea. Exista si pulbere sau....???
    Iti admir foarte mult munca.
    Dumnezeu sa te binecuvinteze.

    Lumi

    RăspundețiȘtergere
  22. Felicitari Luthelo! Un site care face placere ochiului si nu in ultimul rand sapunurile tale sunt atat de...mmmiam, sunt bune si pt papa?

    RăspundețiȘtergere

Cartea de vizita sa-ti fie bunul simt.
Nu agreez comentariile rautacioase. Acestea vor fi eliminate automat.

Postari similare

Related Posts with Thumbnails