sâmbătă, 20 noiembrie 2010

My Perfect Imperfection TAG

Initial am vazut titlul postarii la Jovis si ma distrase dar nu am apucat sa citesc ca mai tarziu sa imi dau seama ca m-a plesnit cu o leapsa, nu tocmai cea pe care o visam...dar noah :))

1. Enumera 3 "defecte" fizice, imperfectiuni care te deranjeaza.
  • Nasul, imi mananca zilele :)) devierea de sept strica toata zeama
  • Mai e un incisiv care strica zambetul meu perfect, a se citi: de acolo's io coltoasa si cam atat la acest punct
Dar cu toata astea am un miros foarte fin si ma simt ca si Jean-Baptiste Grenouille "La el nasul era cel de-al treilea ochi. Avea un asemenea simt al mirosului incat identifica oamenii dupa parfumul personal, ii caracteriza sufleteste doar dupa acest criteriu, gasea o persoana aflata la o distanta considerabila adulmecand in aer mirosul ei caracteristic si tinandu-se dupa el."

2. Numeste 3 calitati fizice, lucruri care-ti plac la tine.
3. Vorbeste despre ele, exact de ce te deranjeaza/iti plac, modul in care te fac sa te simti.

Numai trei? :))
  • cele mai mici si mai frumoase urechi din lume, gata sa asculte oricand pe oricine ar intampina dificultatii
  • culoarea ochilor cameleonari, de la un gri albastru pana in nuante de verde
  • forma degetelor conice
Acum ca ridic privirea si recitesc imi confirm, aceasta sunt eu: ascult, privesc, ating :)



4. Spune un lucru care iti place si un lucru care-ti displace la persoana care te-a tag-uit.
  • Talentata, ambitioasa si frumoasa
  • Nu o cunosc atat de bine incat sa pun o eticheta insa m-a enervat de cateva ori :)) si am avut grija sa afle. Comunicarea este cheia rezolvarii problemelor in lumea civilizata si acum fruntiile sunt descretite ;)
5. Da tag-ul mai departe altor 5 persoane.
Tag-ul merge mai departe la Criticomamica, Beatrice , Zoozie. Nedeia si Alinutza

2 comentarii:

  1. Ha,ha,ha,bine ca imi dai de lucru,mai ales ca sunt un pic in criza de timp!Promit sa preiau azi sau maine.O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. My, my! O sa ma straduiesc.

    Ce-ai omnule cu anonimii?? :) nrtreb pentru ca am vazut la mine ca sunt fete care nu reusesc sa se logheze si lasa commenturi anonime

    RăspundețiȘtergere

Cartea de vizita sa-ti fie bunul simt.
Nu agreez comentariile rautacioase. Acestea vor fi eliminate automat.

Postari similare

Related Posts with Thumbnails