miercuri, 3 februarie 2016

Luthelo in Ora de Sibiu

Un articol preluat de Ora de Sibiu de pe pagina Corinei Ozon.


Luthelo – celebra sapunareasa a Sibiului care a creat CLABUCII VINDECATORI


Loredana Kaschovits este o tânără care a ajuns să dezvolte o afacere din dorinţa de a trata dermatita atopică a copilului ei. A căutat soluţii naturale pentru această afecţiune şi, din una în alta, a descoperit reţete bio pentru săpunuri vindecătoare. Așa a luat naștere marca Luthelo.luthelo
Luthelo este un proiect online și offline în creştere care include săpunuri pentru corp, pentru păr şi rufe, deodorante, uleiuri de corp, de plajă, repelente, balsamuri de buze, emulsii pentru ten, parfumuri solide şi lista este deschisă”, îi povesteşte Loredana, scriitoarei Corinei Ozon, prietena ei care a intervievat-o pentru blogul personal.
Ingredientele folosite de Loredana sunt 100% naturale şi alese astfel încât să protejeze mediul. “În cazul produselor Luthelo, nu vorbim de reţete vechi ori tradiţionale. Istoric vorbind, singurii producători de săpun care nu au folosit grăsime animală în procesul de producere al săpunului au fost vechii chinezi şi locuitorii Orientului Mijlociu.
Informaţiile despre ingrediente şi despre cele mai bune combinaţii le adun din mediul virtual, însă reţetele sunt conceptul Luthelo. Poate acesta este şi motivul pentru care nu mă tem de concurenţă. În cazul ingredientelor, vorbim despre ingrediente locale, dar mai ales despre produse cumpărate online, de pe pieţe ce susţin politica de fair trade. De exemplu, eu am ales să nu folosesc ulei de palmier, chiar dacă este natural, înlocuindu-l cu unt de cacao nerafinat. Din cauza monoculturilor de palmier şi defrişărilor masive, sunt distruse în fiecare an habitate întregi. Tigrul şi urangutanul acum sunt pe cale de dispariţie. În plus, din experienţa personală, pot spune fără reţineri că un săpun cu unt de cacao este calitativ superior unuia pe bază de ulei de palmier ca textură, indice de condiţionare şi chiar a faptului că se consumă mai greu”, spune Loredana.sapun-natural-dreamcatcherLoredana nu se teme de concurenţă, pentru că produsele Luthelo sunt unice “Cred că inventivitatea, creativitatea şi dorinţa de a explora zonele care mă interesează. Mărturisesc că răspund cu bucurie provocărilor şi îmi place să creez comenzi personalizate, în funcţie de dorinţele şi nevoile clienţilor mei. În urmă cu doi ani, am turnat pentru o mămică, săpun cu lapte matern pentru familia ei. Acum o săptămână, am făcut din nou săpun cu lapte matern, la cererea altei mămici.
Orice mamă care a căutat informaţii despre laptele matern şi beneficiile sale a găsit cu certitutine informaţii despre calităţile hidratante şi vindecătoare ale acestuia pentru puiuţii noştri. Câte dintre noi nu am pus picături de lapte în ochişorii copiilor noştri…`
Aş fi vrut să mă mândresc cu faptul că sunt prima care am folosit lapte matern pentru realizarea unui săpun natural. Peste hotare (Statele Unite, Germania etc.) şi alte mămici au împărtăşit virtual faptul că au realizat un astfel de săpun. Aş vrea să cred că sunt prima din România sau cel puţin prima care are curajul să împărtăşească acest fapt.
Înţeleg reţinerea unora în a încerca un astfel de săpun şi o respect, avem dreptul de a face alegeri. Mă uit însă la declaraţia organizaţiei LLL: “Human breast milk may aid healing”. (“Laptele matern poate să ajute la vindecare”). Şi mă întreb de ce combinaţia de lapte de capră, măgăriţă şi miere a Cleopatrei ar fi mai benefică decât laptele matern?”, spune ea.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cartea de vizita sa-ti fie bunul simt.
Nu agreez comentariile rautacioase. Acestea vor fi eliminate automat.

Postari similare

Related Posts with Thumbnails