miercuri, 1 decembrie 2010

Sapun "Povestea inimii"



Photobucket


Inspirata de paturicile care se nasc din mana Dianei, am hotarat sa remodelez toate resturile de sapun ramase de la taierea initiala plus cateva sapunuri dragi taiate cuburi. Dupa ce totul a fost gata am taiat felii de cca 70 gr care apoi le-am modelat in forma de inima.

Photobucket

Alte inimi cu ale lor povesti dar si niste floricele pentru Craciun, acestea turnate in forme...foarte usor de tinut in mana.

Photobucket

Spre marea bucurie a copiilor plutesc si miros a portocale. E imposibil de pierdut in vana ...le-am invatat sa inoate :))

Un sapun foarte hidratant imbunatatit la sfarsit cu mult ulei de orez, un conditionant extraordinar...

Sper ca si voua va plac :)


2 comentarii:

  1. Foarte, foarte, foarte frumoasa povestea si chiar cand ma pregateam sa spun ca sapunurile tale nu au iesit perfecte mi-am dat seama ca sunt... frumoase. <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Superba povestea,mi-a placut tare mult.Toate sapunurile naturale sunt bune,chiar daca sunt facute din resturi.Pupici.

    RăspundețiȘtergere

Cartea de vizita sa-ti fie bunul simt.
Nu agreez comentariile rautacioase. Acestea vor fi eliminate automat.

Postari similare

Related Posts with Thumbnails