joi, 25 august 2011

Vant, soare, zapuseala la targ - Luthelo rezista!

Prima zi incepe noros, placut  pana dupa ora 10.00 AM cand vantul ne incearca rabdarile pana spre seara. Imaginati-va ancorarea umbrelelor de unica folosinta made in cina:)), a suporturilor, fetei de masa sau chiar a rochitelor vaporoase...nu de alta dar nimeni nu isi dorea o demonastratie gen Marilyn Manroe..sau cel putin asta vreau sa cred...

Cum va spuneam: vant, soare, turisti si coafura Luthelo rezista...alaturi de cei de la Hanahandmade, creatorii frumoaselor lampi realizate manual.


In rest atmosfera a fost foarte vesela, targetul a fost indeplinit chiar depasit spre marea bucurie a mea si mai ales a familiei :). Organizare foarte buna, expozanti alesi pe mustata care mai de care...De locatie nu mai spun. Este nevoie sa mai repet ca sunt literlamente indragostita de Sibiu? A mia oara?








si vestitul Pod al Minciunilor :)

5 comentarii:

  1. Am incercat sa va scriu in sectiunea contact dar imi dadea eroare asa ca va las un mesaj aici ,sper ca nu e deranj,daca doriti puteti sa nu il afisati:)
    Numele meu este Cristina Tacaciu, de aproximativ un an urmaresc blogurile de beauty,make-up si ingrijire iar recent am inceput si eu un blog de recenzii/pareri/sfaturi in incercarea de a ajuta cat mai multe fete sa se informeze si sa aleaga produsul ce li se potriveste cel mai bine.Aveti aici un link cu ultima mea recenzie : http://cristinatacaciu.wordpress.com/2011/08/28/review-garnier-balsam-de-buze/. Va scriu in dorinta de a testa si a face un review pentru un produs prezent pe siteul dumneavoastra.De asemenea poate reusim sa organizam un concurs sponzorizat de dumneavoastra pe blogul meu,Va doresc o zi placuta si astept cu nerbadare sa incepem o colaborare frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Cristina,

    ma bucur foarte mult ca ti-am atras atentia si sper ca dupa reactualizarea stocurilor sa pot raspunde dorintei tale. Asta bineinteles daca nu este prea tarziu :)

    Cu drag,

    RăspundețiȘtergere
  3. nu e niciodata prea tarziu:) aveti aici adresa mea de mail : tacaciucristina@yahoo.com, va rog sa imi scrieti atunci cand reactualizarea stocurilor e definitivata!spor la treaba si astept cu entuziasm vesti :)

    RăspundețiȘtergere

Cartea de vizita sa-ti fie bunul simt.
Nu agreez comentariile rautacioase. Acestea vor fi eliminate automat.

Postari similare

Related Posts with Thumbnails