vineri, 16 martie 2012

Leapsa despre filme de la Ralus

Nu am avut timp sa ma uit in ultimii ani la filme. Suna cam aiurea nu? Dar vreau sa imi fac timp...chiar vreau putin timp numai pentru mine.

Dupe ce am citit Parfumul de Suskind,
  •  am vizionat si filmul Perfume- the story of a murderer
  • Impreuna cu copiii MAMA - Capra cu trei iezi 1976. Prima data il vazusem in urma cu vreo 4 ani dupa ce imi trimisese Mamistef un cd si doamne ce am mai plans - acum imi dau seama cat eram de deprimata in perioada aia. Dar imi place mult, mult.
  • Cartea mi-a placut, as vrea sa vad si filmul: De veghe in lanul de secara sau The catcher in the Rye
  • The Beach...merita vazut, credeti-ma!
  • The girl with a pearl earing - Fata cu cercel de perla 
  • ooooo si neaparat SNACH - intotdeauna m-a amuzat teribil!!! Super film :)))
  • As mai vrea sa vad Alchimistul
  • Poate ar trebui sa urmariti si Consuming Kids. Despre cum se folosesc de copiii nostri ca sa isi creasca vanzarile. Si da, le merge! Auzisem de el cand Diana il recomandase prietenei mele Alina si cu siguranta ele ar mai avea  recomandari interesante. Sper doar sa o accepte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cartea de vizita sa-ti fie bunul simt.
Nu agreez comentariile rautacioase. Acestea vor fi eliminate automat.

Postari similare

Related Posts with Thumbnails