miercuri, 27 februarie 2013

Luthelo- La TiVi - partea a II-a

RALUCA SI RAZVAN 26 FEBRUARIE 2013
    
  Vezi  mai multe  video    din   divertisment

Dupa cum va anuntam zilele trecute, am fost invitata in emisiunea Raluca si Razvan de ieri seara (26.02.2013), alaturi de Primarul Sibiului, Klaus Johannis ales de curand in functia de prim-vicepresedinte al Partidului National Liberal si  Directorul Teatrului de Balet Sibiu -Ovidiu Dragoman. Am acceptat cu bucurie aceasta invitatie onoranta si am povestit cu multa placere despre pasiunea mea, care imi aduce atata bucurie si satisfactie. Le multumesc pentru aceasta ocazie extraordinara. Pentru grabiti, interventia mea in emisiune incepand cu minutul 41.

Sper sa va faca placere sa o urmariti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cartea de vizita sa-ti fie bunul simt.
Nu agreez comentariile rautacioase. Acestea vor fi eliminate automat.

Postari similare

Related Posts with Thumbnails