miercuri, 6 martie 2013

Luthelo la Antena 1


Dimineata a inceput poate prea devreme pentru mine, insa promisiunea unei cafele de calitate m-a ridicat din pat. Multumesc Echipei Antena 1 pentru invitatia in emisiune. Ma bucur de fiecare ocazie in care pot vorbi despre alternativa sanatoasa si naturala la cosmeticele pline de chimicale din comert. Am observat cu bucurie de-a lungul celor trei ani, de cand am inceput sa folosesc cosmetice naturale, ca oamenii sunt tot mai deschisi si dornici de informatii in aceasta directie.

Pentru nerabdatori, interventia mea in emisiune din minutul 13.

Va multumesc tuturor pentru incredere si sprijin neconditionat.


4 comentarii:

  1. Felicitari, Lore!Esti frumoasa, calda si minunata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos, Loredana! M am bucurat sa te 'cunosc'. Multa bafta in continuare si cat mai multe produse si clienti care sa te aprecieze la adevarata ta valoare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, asa te-am simtit si eu(ca Rox): calda si frumoasa si minunata!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc din suflet! Inseamna mult poentru mine gandul vostru bun!

    RăspundețiȘtergere

Cartea de vizita sa-ti fie bunul simt.
Nu agreez comentariile rautacioase. Acestea vor fi eliminate automat.

Postari similare

Related Posts with Thumbnails