luni, 9 martie 2015

Iubeste-te femeie!

Dimineata de 8 martie a inceput cu zambetele copiilor, felicitari realizate de ei special pentru mine si promisiuni pe care stiu insa ca nu le vor putea sustine, decat cu un efort extraordinar " -Mami, promit sa nu ma mai cert cu Paul niciodata!" :)))

In urma cu multi ani, mi-am impus sa nu mai am asteptari de la oameni. De teama, bineinteles. Cel putin asa riscul de a fi dezamagita este mult mai mic, nu-i asa? Este insa sanatosa o astfel de mentalitate?

Ieri mi-am dat voie sa ma bucur ca sunt femeie si mama. Nu e putin lucru! Si am primit atentie, dragoste si multa caldura...

Cred ca atat barbatii, copiii cat si femeile ar trebui sa sarbatoreasca aceasta minunata zi. Au toate motivele sa o faca. Femeia este viata si o transmite mai departe. Sarbatoriti exact asa cum va doriti. Nu exista un tipar, nu exista o regula.

Va incurajez sa faceti un excercitiu in fiecare zi. Creati armonie in inimile si mintile voastre, asa o veti gasi si in viata voastra de zi cu zi. Interiorul creaza exteriorul. Intotdeauna. Oferiti vietii exact ceea ce va doriti in primiti. Fiti bucuroase ca traiti! Iubiti viata! Si viata va va iubi pe voi!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cartea de vizita sa-ti fie bunul simt.
Nu agreez comentariile rautacioase. Acestea vor fi eliminate automat.

Postari similare

Related Posts with Thumbnails