miercuri, 26 ianuarie 2011

Giveaway - Mini hidratant de corp


Dupa ce Simona imi deschisese pofta cu un giveaway sunt gata sa ofer si eu unul mai micut dar de efect. Un giveaway conditonat :P Iata ce aveti de facut:
  • lasati un coment in care sa propuneti un nume scurt si usor de retinut
  • promiteti un review detaliat prin email sau pe blogul dvs
  • dati un like pe pagina de facebook Luthelo
Cam despre asta este vorba:



Un hidratant usor, practic cu o aroma subtila, sofisticata, senzuala, misterioasa.
Combinatia de unturi si uleiuri din acest hidratant se lichefiaza imediat, in contact cu pielea, fiind resorbita in cel mai scurt timp de piele.

Pentru fata, este necesara doar aplicare fina. Excelent pentru buze,maini sau coate.

Uleiul esential de palmarosa este recunoscut pentru efectul antibacterian cu spectru larg, antimicotic, antiviral,astringent, hidratant,cicatrizant si afrodisiac.

Ingrediente: ceara de albine bio, ulei de cocos organic, unt de shea nerafinat, unt de cacao dezodorizat, ulei de jojoba, macerat de galbenele (ulei purtator de migdale), catina si ulei esential de palmarosa.

Recipientul este 100% reciclabil si foarte rezistent, usor de folosit si dezinfectat. Se poate refolosi.

Contraindicat in sarcina din cauza uleiului esential de palmarosa.

Masa neta a hidratantului este de cca 12 gr. Masa neta 25 gr

Castigatorul va fi extras prin tragere la sorti saptamana viitoare.
Trimit doar pe teritoriul Romaniei.

Succes!


24 de comentarii:

  1. Eu prima, eu prima! deja nu mai am rabdare sa-l cunosc, pe el, pe acest... "esente fericite", sau..."esente de catifea", sau... "o bucatica de rasfat", "hidratare in armonie cu natura" , "balsamul ce redefineste hidratarea" :) sper sa-ti placa vreuna, sau poate le combini...

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. pentru ca are ulei de cocos, pentru ca e hidratant dar si afrodisiac si pentru aroma sofisticata, eu i-as zice "Coco", cu accent pe ultimul O :)) de la dna modei cu acelasi nume de scena :D

    eu oricum promit review detaliat oriunde (desi pe blog n-am mai intrat de mult), dar pt ca sunt inca la rubrica "contraindicatii" il pot ceda :)
    am vrut doar sa ma bag pe fir cu ideea pt nume

    mult spor, Lore! te pupam! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. SunShine - daca vrei in engleza
    Tropice - daca vrei in romana
    procesul de gandire al meu in dimineata asa e mai alambuicat, asa ca nu ma pune sa iti zic cum am ajuns la ele.
    Pur si simplu.
    Pe blog stii ca scriu (n-am prea intrat pe unul dintre ele...pe motiv ca am scris pe celalalt. stau cam prost la capitolul coordonare timp :)) )

    :X Cristina

    RăspundețiȘtergere
  5. Finesse. Mi se pare perfect pentru un produs soft, care la randul sau ofera confort si delicatete asupra pielii. probabil indiferent unde o foloseasti ;)
    iar acum, cu vremea minunata, cred ca este un must have pentru noi toti
    Te pup si te imbratisez cu drag

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna ziua,
    " Catifeluta", " Skin Delight", "Secrets of Lorien"

    RăspundețiȘtergere
  7. Cremoso. Si cum eu sunt oricum fan al produselor, voi scrie cu drag pe blog.
    Alexandra

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu propun "Indulgence" - o rasfatare zilnica de care avem are nevoie. Blog nu am, deci nu cred ca pot participa la tragere, dar am zis sa contribui cu un nume:-)

    RăspundețiȘtergere
  9. Pentru ca, intamplator, stiu cum miroase palmarosa si mi se pare divin eu l-as boteza "Petale de tandrete". Altceva mai scurt nu-mi vine. Imi urez succes!

    RăspundețiȘtergere
  10. Puteti ulterior sa imi trimiteti un email <3

    Toata lumea intra la tragerea la sorti.

    Aroma este foarte subtila <3

    RăspundețiȘtergere
  11. Idei de nume? Nu prea imi vine nimic special
    - hidratant de lux
    - ochiosul
    - superhidratelo
    - rasfat sublim
    - sunshine
    - afrodita (???)
    Ma mai gandesc eu si spun. Pupicei.
    Mandruta Alina (nu stiu de ce nu-mi accepta contul ally)

    RăspundețiȘtergere
  12. O idee de la mine: Touch by Luthelo!
    Sau simplu, Touch.

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna...eu cred ca cel mai potrivit ar fi Hidrathelo, simplu si la obiect! te pup

    Dianapp

    RăspundețiȘtergere
  14. Mie imi place ce a zis si Cristina finesse.
    Ar mai putea fi
    - magic touch
    Alina Mandruta

    RăspundețiȘtergere
  15. hop si eu cu ceva idei ....

    OLEHTUL-...Luthelo in :oglinda:::):)

    Stress Out- daca ne gandim la faptul ca uleiul de palmarosa este bun in stari de oboseala , agitatie, nervozitate

    Delicacy- intrucat aroma este subtila.

    Ingeniosul- pt multiplele proprietati.

    cele bune
    laura

    RăspundețiȘtergere
  16. - delicate
    - delice
    - shine
    pupici multi pt. o creatoare desavarsita.
    Tatiana Dita

    RăspundețiȘtergere
  17. Lore, eu cred ca i s-ar potrivi: Softthelo sau Desiree

    RăspundețiȘtergere
  18. stai. ca mai am ceva.
    Embrace sau Delight.
    Sper ca nu esti impotriva ideilor sub dus :)
    Acuma lucrez si la blog.

    RăspundețiȘtergere
  19. Multumesc mult pentru participare. toate propunerile sunt potrivite si tentante.

    Cred ca voi ramane la Mysterious Touch si mai primeste si Onush un minihidratant :)

    RăspundețiȘtergere

Cartea de vizita sa-ti fie bunul simt.
Nu agreez comentariile rautacioase. Acestea vor fi eliminate automat.

Postari similare

Related Posts with Thumbnails