duminică, 24 aprilie 2011

Cleopatra si caprele...

Am o veste buna si una mai putin buna. Dar inainte de asta sa va prezint caprele si pe ale lor iezi.

In prima poza va prezentam o alaptare in tandem si o gaina nu foarte dumerita de ce se petrece:
Tapul Tzutzu

si capritele mele:



                                                              
Veste buna este ca Tanti Mia(Maria) si Nenea TETE(Petre) in acest an se bucura de 15 ieduti, 13 capre si 2 tapi. Chiar au reusit sa construiasca si  o maternitate :D pentru capritele lor, unde acestea nu sunt deranjate deloc in travaliu. Ma induioseaza grija si dragostea care le-o poarta acestor minunate animale.

Vestea proasta este ca am refuzat sa mai iau lapte de la capre, prioritatea fiind acum iedutii. Asa ca poate in 2  luni, chiar 3 il veti regasi in magazin din nou :)

Si da...am avut chef zilele astea sa fac poze si sa le impartasesc cu voi :)

Va imbratiseaza Luthelicii <3

5 comentarii:

  1. Awww, ce dragut!:) Imi plac asa de mult iedutii, imi amintesc de copilaria la bunici...care a fost cea mai frumoasa perioada din viata mea.
    Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce mai veselie pe la voi pe acolo!!! Scumpicii tai parca sunt prieteni cu toate capritele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc dragelor de interventie.

    Lucas nu stia pe care sa o mai imbratiseze iar Thea se multumea sa se joace cu clopotelul mamei Capra.

    Sper din suflet sa isi aminteasca cu acelasi drag de copilaria in Vlaicu

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce fain!
    Induiosatoare fotografii!
    Iar puii tai.......super frumosi!

    RăspundețiȘtergere

Cartea de vizita sa-ti fie bunul simt.
Nu agreez comentariile rautacioase. Acestea vor fi eliminate automat.

Postari similare

Related Posts with Thumbnails