miercuri, 26 octombrie 2011

Gama Chanoyu - partea a IV a - YUKI

Yuki sau zapada in japoneza. Nu e un nume jucaus? Vesel? Asa ca fulgii care danseaza si ne aduce tuturor zambetul pe buze?

Acum gama este intr-adevar completa: pentru sofisticati, sensibiliosi, barbati puternici sau naturisti convinsi.

Va marturisesc ca idea numelor nu a fost a mea, dar sunt cat se poate de frumoase si de potrivite. Multam Floppy!

Idea sapunului este foarte faina si gandita indelung, ca mai toate retetele mele. In timp ce pregateam totul si mestecam voioasa imi spuneam: "sapunareselor, pun pariu ca la asta nu v-ati gandit :P".

Ingrediente: Ceai alb Pai Mu Tan bio, lapte de orez si migdale bio, ulei de argan presat la rece, unt de shea rafinat, unt de cacao, ulei de masline, ulei de ricin, unt de cocos, miere de mana.

Ceaiul alb Pai Mu Tan BIO infuzat in lapte de orez si migdale bio. O idee geniala, nu credeti? Suna bine si miroase divin, cu atat mai mult ca la sfarsit am adaugat multa miere de mana. Pe langa baza de sapun am adaugat in plus unt de shea si ulei de argan.

Ceaiul alb are un continut de poliferoli de 3 ori mai mare decat ceaiul verde. Asta inseamna ca este  si mai bogat in antioxidanti, raspunzatori de neutralizarea radicaliilor liberi, protejand celulele.

Laptele in cosmetica este recomandat pentru tonifierea si intinerirea pielii. Laptele de orez catifeleaza pielea si ii confera o stralucire deosebita. Laptele de migdale hidrateaza in profunzime, lasand pielea relaxata si mai ales rasfatata.

Despre shea si argan mai este nevoie sa va povestesc? Nu cred ca as mai termina postarea asta niciodata.

Un sapun pentru toate tipurile de piele.Un sapun pentru copilasi, mamici, domnisoare, doamne si de ce nu domni gurmanzi.   Fara parfum sau coloranti artificiali. Totul simplu, delicat si natural ca o atingere.

7 comentarii:

  1. Arata foarte bine. Abia astept sa il testez :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu abia astept review-ul ala stii tu care mai ales ca imi cunosti produsele atat de bine :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Voi sapunaresele pretindeti ca, dupa actiunea intensa a sodei caustice asupra lichidelor, proprietatile acestora s-ar pastra. Lucru de care ma foarte indoiesc.
    Dar nah, pentru marketing merge orice poveste.

    RăspundețiȘtergere
  4. nah hai spune-mi si mie care noi sapunaresele? si nah mai spune-mi care e treaba cu soda si lichidele ca nu prea are nici o noima...

    RăspundețiȘtergere
  5. Am o curiozitate: daca proprietatile sapunurilor facute de loredana nu se pastreaza, as vrea sa cunosc si eu un sapun sau gel de dus din comert ( care 'nu prea' au parte de marketing ) ale caror proprietati se pastreaza. Inainte de a posta astfel de remarci mai bine incerci sa testezi produsul. Lore este super tare

    RăspundețiȘtergere
  6. Gabriela, daca ti-as spune ca tocmai concurenta lanseaza astfel de mesaje, ai intelege, nu? Cu diferenta ca aceiasi concurenta nu reuseste sa isi vanda sapunurile si atunci nu ar strica sa improaste cu putin noroi;

    RăspundețiȘtergere
  7. Acuzatia ta e ca si cea de pe vremea comunistilor. Procurorii acuzau si acuzatul trebuia sa aduca dovezi. Acum e altfel. Daca tot acuzi, dovedeste ca nu e asa cum sustinem noi sapunaresele si milioane de vegani din toata lumea

    RăspundețiȘtergere

Cartea de vizita sa-ti fie bunul simt.
Nu agreez comentariile rautacioase. Acestea vor fi eliminate automat.

Postari similare

Related Posts with Thumbnails