marți, 24 aprilie 2012

Am primit cu leapșa! Dar voi!

Nu credeam ca am sa spun asta vreodata: imi era dor de o leapsa si iata ca a venit de la Orin

1. Are you named after anyone?
Cică tata a avut doua iubite dragi. Una Loredana, cealalta Lenuța. Ma bucur ca totusi ia fost mai draga Loredana.
2. When was the last time you cried?
Nu recunosc nimic.
3. Do you have kids?
Doi cat 10 dar sanatosi, cu personalitate, destul de multa personalitate...veseli, frumosi, destepti, creativi, pasionali...ca mama lor :P
Cati?
Doi am zis!
4. If you were another person, would you be a friend of yourself?
As fi extrem de norocoasa sa cunosc o asemenea persoana :)))) 
5. Do you use sarcasm a lot?
Cam. Mai ales daca am cu cine :)) Mai mult in cercuri de prieteni foarte aproapiati.
6. Will you ever bungee-jump?
Trompa lui Eustachio mi-a spus ca nu in viata asta. Sau doar daca tin neaparat sa le fac un dus spectatorilor :D Am rau de inaltime
7. What's your favourite cereal?
Buna intrebare.
8. What's the first thing you notice about people?
Daca e de la departare pantofii. Mai de aproape: ochii.
9. What is your eye color?
Depinde de vestimentatie...de la verde spre albastru si invers
10. Happy Endings or scarry movies?
Happy Happy
11. Favourite smells?
Scalp de bebelus :)
12. Summer or winter?
Primavara daca nu e ploioasa si vantoasa :D
13. Computer or television?
Computer.
14. What's the farthest place you've ever been from home?
Franta, parca :P
15. Do you have special talents?
Cică
16. Where were you born ?
Face cineva ceva statistici?
17. What are your hobbies?
sa torn sapun, sapun sa torn, sa torn sapun...
18. Do you have any pets?
Oarecum...
19. Favourite movie?
Daca stau bine sa ma gandesc cred ca Amelie. Muzica, decorul, povestea...tot :)
20.Do you have any siblings?
Nu. Sunt mereu in cautarea lor...si ii regasesc putin in fiecare prieten
21. What do you want to be when you grow up?
Mare, mare producator de cosmetice 100% naturale.
22. Movies you dislike.
Of!
23. What 3 Youtubers/Bloggers would you like to meet in person?
Mi-ar placea sa intalnesc producatori de sapun, de oriunde din lume. Fie ca au blog sau nu!
24. Who do you tag?
Ati scapat! Nu taguiesc pe nimeni

Un comentariu:

Cartea de vizita sa-ti fie bunul simt.
Nu agreez comentariile rautacioase. Acestea vor fi eliminate automat.

Postari similare

Related Posts with Thumbnails