duminică, 13 februarie 2011

Savoniera LARA


Pentru ca de cele mai multe ori cei ce isi achizitioneaza pentru prima oara un sapun natural nu au savoniera, ba chiar au uitat cum arata.

Pentru ca nu vreau sa ii pun sa faca drumuri in plus pentru achizitionarea uneia.

Pentru ca un sapun natural iubeste apa si se topeste de placere in contact cu ea, dar noi nu vrem sa se intample asta.

Pentru ca in Romania in hipermarketuri nu am gasit decat kitchuri si plasticuri cand vine vorba de savoniere.

Pentru ca am vrut sa va ofer o savoniera la fel de naturala ca sapunurile mele, handmade si homemade , realizata de o doamna extrem de talentata, colaboratoare Luthelo.( Ioana, ce am facut sa te merit?!?!?!?!)

Aceasta este realizata din bambus TONKIN, un material extrem de rezistent la apa. O astfel de savoniera poate prelungi la de doua ori viata unui sapun natural. Un material prietenos cu mediul, cu o putere de regenerare extraordinara(in conditii optime creste pana la 1 m pe zi).

Bambusul in conditii de umiditate poate rezista pana la 10 ani. As fi multumita daca ar rezista si un an :d

Fiind realizate manual aceste savoniere pot fi usor diferite de la un model la altul.

Iata pe putin cateva motive sa o achizitionati.

Le gasiti in magazin! Va astept cu mare drag :)



Foto: Ioana Mihai Nechifor

3 comentarii:

  1. O idee perfecta! M-am lovit si eu de plasticurile urate din supermarket cand a trebuit sa cumpar savoniere, asta e o alternativa minunata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Creatia Ioanei se asorteaza cu creatiile tale.
    Felicitari la amandoua. Ce bine ca v-ati gasit una pe alta.

    RăspundețiȘtergere

Cartea de vizita sa-ti fie bunul simt.
Nu agreez comentariile rautacioase. Acestea vor fi eliminate automat.

Postari similare

Related Posts with Thumbnails