vineri, 25 februarie 2011

Un clabuc pentru Bibi, in valoare de 100 lei

Oameni dragi,

intr-un moment greu al vietii mele cand am ajuns cu baietelul meu prin spitale multi mi-au sarit in ajutor. Nu vreau sa imi imaginez ce se va intampla daca nu aduna pana in septembrie 140.000 de euro, adica 600.000 lei. S-au adunat doar 18.000 de euro dar sunt optimista.


Pun  la bataie sapunuri in valoare de 100 lei sau o comanda personalizata. Dupa ce este confirmata suma in contul lui Bibi putem stabili detaliile.

Despre Bibi: http://viatacudba.blogspot.com/
Articolul din Jurnalul National: http://www.jurnalul.ro/via-s-n-toas/starea-de-sanatate/tinut-in-viata-cu-transfuzii-569638.html

Criticomamica: http://criticomamica.blogspot.com/2011/02/trenul-blogurilor-pentru-bibi.html?showComment=1298645884285#c5312898558860179662

Nu fiti indiferenti!
Preia macar povestea pe blogul tau sau impartaseste prin intermediul retelelor de socializare

4 comentarii:

  1. Tocmai ce am facut un transfer pentru Bibi in contul asoc Rotary, acum sper ca banii sa ajunga la el.
    Ii tinem pumnii si asteptam vesti bune de la el.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cristina, ma bucur nespus sa aud asta si fi linistita ca banutii ajung unde trebuie. Cred ca si mama lui Bibi se va bucura.

    Multumim din suflet.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Loredana,


    Am gasit o informatie care ar putea fi utila in acest caz: Un baietel cu aceeasi boala a fost vindecat de un nutritionist prin administrarea unor suplimente cu un aminoacid care lipsea din corpul baiatului ( leucina). Baiatul s-a recuperat rapid si e sanatos in prezent. ( are 8 ani). Dupa acest succes a fost finantat un studiu mai amplu care sa testeze daca tratamentul este eficace si pentru alti bolnavi.
    S-a facut un test pe o fetita de 7 ani care traise permanent cu perfuzii si pentru care nu se gasise un donator pentru transplant. Dupa numai 3 saptamani de administrare a acestui aminoacid, fetita a inceput sa aiba pofta de mancare iar analizele au aratat ca hemoglobina era in crestere. Dupa 5 luni de tratament, fetita nu mai avea nevoie de transfuzii de sange si era in remisie ... Alti bolnavi au avut rezultate bune cu acelasi supliment...

    Surse:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Diamond%E2%80%93Blackfan_anemia

    "An article published on Feb. 10, 2009 [1] reported that an eight year old boy with a DBA-like disease has been successfully treated by supplementing his diet with the amino acids leucine and isoleucine. A 2007 study[15] shows the efficacy of a similar treatment on a different patient. Larger studies are being conducted."

    Articolele detaliate despre cazul baietelului si fetitei le puteti citi aici:

    http://www.dailymail.co.uk/health/article-1139624/Boy-baffling-illness-rare-does-cured-PARENTS.html?ITO=1490

    http://www.haematologica.org/cgi/content/full/92/5/e66

    Cred ca ar merita discutat cu doctorii aceasta optiune de tratament ... dozele de leucina care pot fi administrate trebuie determinate prin teste de absortie, deci tratamentul ar trebui facut sub supraveghere medicala....

    ****

    Am trimis aceasta informatie si pe blogul http://viatacudba.blogspot.com dar m-am gandit sa iti scriu si tie, poate o cunosti mamica baiatului personal...



    m-am gandit sa pun commentul si pe blogul

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Mada,
    am facut si noi analize legate de aminoacizi. Si am luat legatura cu doctorita din UK care a tratat baiatul de 8 ani. Si chiar l-am cunoscut pe tatal baiatului- din pacate, pana acum- dintre toti copiii tratati cu aminoacizi- doar el a dat rezultate la acest tratament. Iti multumim pentru pentru implicarea ta, Lore

    RăspundețiȘtergere

Cartea de vizita sa-ti fie bunul simt.
Nu agreez comentariile rautacioase. Acestea vor fi eliminate automat.

Postari similare

Related Posts with Thumbnails