marți, 15 martie 2011

Oriental rose - trandafir si alte minunatii

Ingrediente: hidrolat de trandafir*, petale de trandafir, argila rosie
Uleiuri saponificate de masline, cocos, ricin, unt cacao, floarea-soarelui.
Uleiuri esentiale de palmarosa, ylang-ylang si bergamont.

Un sapun 100% natural pe baza de argila rosie, cu un parfum imbietor. Amestecul de uleiuri esentiale aduce exact cu mirosul raspandint la ruperea petalelor de pe boboc. 

Argila rosie este ideala pentru intretinerea pielii normale si sensibile (argila rosie este bogata in oxid de fier), pentru a reda luminozitatea tenului (bogata in oligoelemente), pentru ameliorarea circulatiei sangvine, pentru bai relaxante si tonifiante.

Uleiul esential de ylang-ylang este indicat pentru efectul antiageing(antiimbatranire)
Uleiul esential de palmarosa are proprietati antiseptice, antibacteriene si antimicotice.
Bergamontul este energizant si reda starea de bine 

5 comentarii:

  1. Poti sa-mi spui de unde iei ingredintele? As vrea sa incerc sa fac si eu ceva combinatii, am notate cateva retete dar nu am toate ingredintele. Unele le-am luat de pe breslo dar mai am nevoie. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai eu am luat 3 unturi nerafinate si 3-4 uleiuri. Am nevoie de mai multe ingrediente pentru a incerca sa-mi fac niste creme de corp si fata. De exemplu de unde pot sa iau pudra de mocovi sau ceara de albine, ulei de arnica atc. Nu le-am gasit pe breslo. Iar ce am luat de pe Breslo este in cantitati cam mici, iar eu am talentul sa cam stric cand fac prima oara ceva. Mai ales cand e vorba de "bucatareala".
    Voi care creati deja in cantitai mari, luati ingredientele de pe ceva situri din tara sau din afara?

    RăspundețiȘtergere
  3. Scuze pentru raspunsul tardiv.
    Exista pudra de morcov? Eu in sapunuri folosesc direct morcov stors asa ca nu am nevoie...sau ulei de seminte de morcov.

    Ceara de albine personal iau direct de la apicultori. In piata ar trebui sa gasesti. Mie mi-a luat o prietena

    Ulei de arnica nu am cautat asa ca nu stiu.

    eu inca nu iau cantitati f mari. Prefer stocurile mici. Deocamdata prioritatea mea sunt copiii si in plus chiar imi face placere sa imi vand direct marfa.

    RăspundețiȘtergere
  4. O formula imbunatatita , un sapun hidratant, spumos, placut la folosire cu un parfum proaspat, delicat.

    Nota 10 pentru inventivitate si perseverenta.

    RăspundețiȘtergere

Cartea de vizita sa-ti fie bunul simt.
Nu agreez comentariile rautacioase. Acestea vor fi eliminate automat.

Postari similare

Related Posts with Thumbnails