luni, 27 ianuarie 2014

La final de proiect "Maini fericite pentru un videoproiector"



Dupa cum stiti, cu o saptamana inainte de Craciun mi-am propus sa fac o bucurie copiilor si doamnei invatatoarei de la clasa Theei.  Asa ca, am facut ceea ce stiam eu mai bine.
Am turnat mai multe unguente pentru piele uscata (har Domnului avem cu totii nevoie in sezonul rece) sperand ca din banii rezultati din vanzarea acestora sa iau un videoproiector.
Despre acest proces, mai mult decat spectaculos, va voi povesti in curand.

Nici de data asta nu m-ati dezamagit si ati raspuns apelului meu si trebuie sa va MULTUMESC pentru incredere. La urma urmei, multi dintre voi nu ma cunoasteti decat din mediul virtual. 

Si daca imi spune cineva ca Facebook-ul este o porcarie, raspunsul meu e simplu: "Unii nu stiu sa il foloseasca in folosul lor. Are foarte multe parti bune".



Pana la serbarea de Craciun nu reusisem sa strang suma totala insa o mare surpriza a venit din partea firmei Keep Calling care le-a oferit acestora o imprimanta dovedind o data in plus ca "Mos Craciun exista!!!" El se afla in fiecare dintre noi si de noi depinde sa dam curs impulsului.

Le multumesc din suflet ca s-au gandit la dragalasii! JOS PALARIA pentru gestul vostru neconditionat!

Dupa ce am reusit sa strang 1000 lei, am fost sfatuita de un prieten sa aleg un produs de calitate care sa raspunda nevoilor copiilor din punct de vedere al luminozitatii, claritatii, acusticii si duratei de functionare asta insemnand sa mai strang inca 600 de lei. Asa ca, am apelat la prieteni, rude, clienti, distribuitori. Umblam cu unguente in geanta ca dara dara mai dau unul :) Nu va voi povesti despre oboseala, frustrare, disperare panica.
La cei 1000 lei,  s-au adaugat inca 175 rezultati din vanzarea felinarelor facute de copilasi si vandute la serbarea de Craciun, bani pe care invatatoarea a hotarat sa nu ii pastreze desi acei banuti acoperau materialele utilizate.

Iata lista celor ce au contribuit la acest mic proiect. Merita toata stima si consideratia din lume. Au contribuit cu inima deschisa si fara ei, oricate idei as fi avut, nu as fi dus nimic pana la capat. Le multumesc din suflet! Tot binele sa li se intoarca inzecit. Datorita lor, saisprezece copilasi impreuna cu invatatoarea lor se pot bucura de ore mult mai atractive.







  1. Codruta Brustur
  2. Irina Daescu
  3. Cristina Marin
  4. Nora Neghina
  5. Eugenia Cojocaru
  6. Marilena Stancu
  7. Dan Suciu
  8. Silviu si Andreea
  9. Milea Roxana
  10. Vigh Lilla
  11. Adela Urda
  12. Amalia Dragoman
  13. Ileana Cindrea
  14. Josza Csilla
  15. Ana-Maria Micu
  16. Alexandra Dinca
  17. Daniela James
  18. Ada-Rusu Milea
  19. Ramona Ciocan
  20. Violeta Marinescu
  21. Alina Bortan
  22. Amalia Dragoman
  23. Andreea Cristea
  24. Amalia Dalidis
  25. Consuela Vilaia
  26. Ilinca Maria Tempeanu
  27. Raluca Verza
  28. Denisa Munteanu
  29. Ioana Scaunas
  30. Ioana Enache
  31. Tamara TamElvis
  32. Venera Morar
  33. Dana Denis- Smith
  34. Roxana C. Milea
  35. Consuela Vilaia
  36. Aura Stanciu
  37. Ruxandra Runtag
  38. Camelia Plugl
  39. Larisa Duma
  40. Adriana Constantin
  41. Ioana Mihai Nechifor
  42. Simona Holban
  43. Eliza Bara
  44. Gabriela Valee
  45. Eva Ungvari
  46. Anca Subtirelu
  47. Miruna Jovin
  48. tuturor celor care au dat share la postarile mele de pe Facebook. 
nb: sper ca nu am uitat niciun nume. Va rog sa ma contactati in privat daca am omis pe cineva.
Nu pot sa nu multumesc in mod special celor trei persoane care au contribuit la incununarea acestui proiect:
  • Dl. Florin Olareanu de la Medical Corp,
  • Dna Alina Ananie,  o femeie hotarata si as putea spune ambitioasa care, desi nu ma cunostea, a pus jos o suma substantiala, rugandu-ma sa las campania deschisa pana imi poate face transferul ca poate se mai aduna banuti. 
  • Melania Medeleanu cea mai frumoasa prezentatoare de stiri ever. O femeie calda, generoasa si blanda  care s-a implicat in foarte multe campanii umanitare finalizate cu succes. Ma bucur ca am avut ocazia sa o cunosc personal. I-am cerut ajutorul cand am ajuns aproape de limita epuizari. Melania a contribuit de asemenea cu o suma substantiala. 


Tuturor va multumesc din suflet! Pentru mine nu exista dovada mai mare ca oamenii cu suflet bun impreuna realizeaza proiecte minunate. Datorita voua, dragalsii din Clasa Temerarilor se pot bucura de proiector si de un copiator cu laser si scaner profesional.   

 

Acest video dupa cum se vede, este unul cat se poate de autentic.

Copiatorul este unul second-hand. ce benefiaciaza de 12 luni garantie. Cei de la firma de copiatoare au facut un discount considerabil de cca 50 euro.  Le multumim pentru generozitate.

Videoproiectorul l-am cumparat de la www.shoop.ro, pretul cel mai mic de pe piata din acel moment. Costul transportului a fost suportat de ei, chiar daca nu intra in politica magazinului lor. Am apreciat gestul lor. Cu banii economisiti de pe transport putem spala mocheta din clasa pe care se joaca copilasii.

Ca sa tragem linia impreuna, avem:
  • o imprimanta Samsung
  • un videoproiector BenQ
  • un copiator/scaner profesional Lexmark x653de
  • mocheta clasei proaspat spalata
Pot pune la dispozitie celor care au contribuit dovada de achizitie a produselor de mai sus. 
Acum la final, speranta mea este ca doamna lor invatatoare, Liliana Iamandi va exploata la maxim materialele care i-au fost puse la dispozitie de cei care au contribuit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cartea de vizita sa-ti fie bunul simt.
Nu agreez comentariile rautacioase. Acestea vor fi eliminate automat.

Postari similare

Related Posts with Thumbnails