Anul 2014 a inceput cu marirea preturilor pentru servicii, insa nu si a calitatii acestora.
Pentru mine e cam asa:
- Completez hartii mai ceva ca o secretara (timp, energie pierduta)
- Platesc motorina pentru drumul pana la posta ( bani pierduti, contribui la poluare)
- Stau la cozii interminabile cu un singur ghiseu deschis (ultima data dupa ce am plecat doua zile la rand fiind descurajata de nemultumitii si frustrati de la coada interminabila - vineri nu am avut incotro si am stat doua ore pe ceas)
- Daca se intoarce un colet pentru care am platit o taxa ramburs, mai platesc si taxa de magazie pentru ca destinatarul nu a ridicat + retur). Ultima pierdere intr-o saptamana a fost de 50 de lei.
- Daca pachetul ajunge la destinatie trebuie sa ma intorc inca o data la posta si sa stau la aceleasi cozi interminabile pentru a ridica banii.
- Timp pierdut pentru destinatari la aceleasi cozi interminabile si intrebarea inaintea de asta: primesc aviz sau nu? Daca nu dai telefoane, afla numarul de prezentare al coletului si roaga-te ca angajatul postei sa caute intr-adevar coletul.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Cartea de vizita sa-ti fie bunul simt.
Nu agreez comentariile rautacioase. Acestea vor fi eliminate automat.