marți, 11 februarie 2014

Posta Romana, neplacerea noastra de fiecare ... colet

Spun neplacerea noastra pentru ca as putea baga mana in foc ca cel putin o data ati avut de-a face cu Posta Romana: ati stat la o coada interminabila, vi s-a raspuns nepoliticos sau mai putin promt si ati platit mult prea mult fata de serviciile oferite.

Anul 2014 a inceput cu marirea preturilor pentru servicii, insa nu si a calitatii acestora.

Pentru mine e cam asa:
  1. Completez hartii mai ceva ca o secretara (timp, energie pierduta)
  2. Platesc motorina pentru drumul pana la posta ( bani pierduti, contribui la poluare)
  3. Stau la cozii interminabile cu un singur ghiseu deschis (ultima data dupa ce am plecat doua zile la rand fiind descurajata de nemultumitii si frustrati de la coada interminabila - vineri nu am avut incotro si am stat doua ore pe ceas)
  4. Daca se intoarce un colet pentru care am platit o taxa ramburs, mai platesc si taxa de magazie pentru ca destinatarul nu a ridicat + retur). Ultima pierdere intr-o saptamana a fost de 50 de lei. 
  5. Daca pachetul ajunge la destinatie trebuie sa ma intorc inca o data la posta si sa stau la aceleasi cozi interminabile pentru a ridica banii.
  6. Timp pierdut pentru destinatari la aceleasi cozi interminabile si intrebarea inaintea de asta: primesc aviz sau nu? Daca nu dai telefoane, afla numarul de prezentare al coletului si roaga-te ca angajatul postei sa caute intr-adevar coletul.
Pentru mine e prea mult! Ajunge!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cartea de vizita sa-ti fie bunul simt.
Nu agreez comentariile rautacioase. Acestea vor fi eliminate automat.

Postari similare

Related Posts with Thumbnails