luni, 8 septembrie 2014

DIY - Baie fortifianta pentru maini si unghii

Mda! Eu am unghiile casante. Toata adolescenta mea am fost frustrata ca nu imi pot lasa unghiile lungi. In viata mea nu am avut parte de o manichiura cumsecade iar unghiile permanente cu gel nu stiu de care nu mi-a starnit deloc curiozitatea.
Vestea buna este ca am gasit o reteta super usor de realizat  si care functioneaza foarte bine. Pentru 100 gr aveti nevoie de:

  • 54,3 gr  ulei vegetal de ricin
  • 37,6 gr  ulei de migdale
  • 1,9 gr ulei esential de lamaie (77 picaturi)
  • 0,2 gr vitamina E (7 picaturi)
Amestecati prima data uleiurile vegetale intr-un recipient apoi adaugati treptat uleiul esential de lamaie si conservantul natural. Gata! Puteti transfera minunea intr-un borcan sau orice recipient reciclabil aveti la indeamana.

Utilizare: se scufunda unghiile cca 20-30 secunde in amestecul de mai sus apoi se maseaza pana se absoarbe. Uleiul in exces il puteti intinde pe maini.

Pont: acest amestec de uleiuri poate fi aplicat si pe pielea uscata a calcaielor.

Atentie: uleiul esential de lamaie are efect fotosensibilizant. Va recomand sa nu va expuneti la soare cel putin 8 ore dupa aplicare.

Se conserva foarte bine intr-un reciepient inchis la culoare, departe de lumina si caldura.
In conditii de igiena optima se poate pastra 3 luni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cartea de vizita sa-ti fie bunul simt.
Nu agreez comentariile rautacioase. Acestea vor fi eliminate automat.

Postari similare

Related Posts with Thumbnails